Rugaciune de lauda si recunostinta


(Arma de aparare si de lupta in fata atacurilor de orice fel)

Ador, iubesc si laud Ranile si Sangele DOMNULUI!

Care vindeca slabiciunile trupului meu!

Care vindeca slabiciunile sufletului meu!

Care vindeca slabiciunile spiritului  meu!

Marire Sangelui DOMNULUI!

Eu cred in puterea Sa de a ierta!

Eu cred in puterea Sa de a purifica!

Eu cred in puterea Sa de a elibera!

Te implor, Doamne Iisuse, elibereaza-ma de toate legaturile puse de pacatele mele si de idolatriile, de toate blestemele si maleficiile de orice fel, de pacatele ce vin din neam, de ranile ramase nevindecate in sufletul, spiritul si trupul meu, prin Sangele Tau Preasfant.

Eu cred in puterea Sa victorioasa!

Eu cred in puterea Sa de a lace lucrurile noi!

Eu cred in puterea Sa de a ne pazi!

Ador cu iubire si recunostinta infinita Sangele DOMNULUI!

Care-mi acopera pacatele incat ele nu se mai vad

Care ma curata de toate pacatele incat sunt alb ca zapada

Care este forta care ma elibereaza de toate legaturile si lanturile pacatului

Care este mai puternic decat sangele meu pangarit si

Care ma transforma in Chipul lui Dumnezeu

Care este victorios asupra tuturor puterilor care ma asupresc si asupra tuturor atacurilor celui rau

Care ma pazeste de atacurile viclene ale dusmanului si-mi pregateste vesmantul alb pentru nunta DOMNULUI

Ador cu iubire si recunostinta fara de sfarsit Sangele DOMNULUI!

Acum si in vecii vecilor, Amin!

Lasă un răspuns

