Conversatii cu Dumnezeu (6)


Gândul este energie pură. Orice gând pe care-l ai, l-ai avut vreodată şi-l vei avea vreodată este creator. Energia gândului tău nu moare niciodată. Niciodată. El îţi părăseşte fiinţa şi se îndreptă cu capul înainte în univers, extinzându-se pentru totdeauna. Un gând este pentru totdeauna.

Şi trebuie să spun şi mai clar că, până şi indivizii – dacă gândul lor (rugăciune, speranţă, dorinţă, vis, frică) este uluitor de puternic – pot produce astfel de rezultate în ei şi prin ei înşişi. Iisus a făcut aceasta în mod regulat. El a înţeles cum să folosească energia şi materia, cum s-o aranjeze, cum s-o redistribuie, cum s-o controleze complet.

Legile sunt foarte simple.

1. Gândul este creator.

2. Frica atrage forţe asemănătoare ei.

3. Dragostea e unicul lucru care contează.

 

Dragostea este realitatea supremă. Este singura realitate. Realitatea completă. Sentimentul de dragoste reprezintă trăirea de către voi a experienţei lui Dumnezeu.

 

Dar fii atent. Ascultă. Ascultă cuvintele primului cântec pe care-l auzi. Urmăreşte informaţia din primul articol pe care-l citeşti. Povestea următorului film pe care-l vezi. Fraza întâmplătoare rostită de prima persoană pe care o întâlneşti. Sau şoapta râului, oceanului, vântului care-ţi mângâie urechea – toate aceste instrumente sunt ale Mele; toate aceste drumuri sunt deschise spre Mine. Îţi voi vorbi, dacă vrei să asculţi.

Voi veni la tine, dacă Mă inviţi. Îţi voi arăta atunci că am fost întotdeauna cu tine. În toate modurile, pe toate căile, în toate felurile.

Se spune că dacă nu-L vezi pe Dumnezeu în ceea ce este, în totul şi în toate, piezi esenţialul. Acesta este un mare Adevăr. Dumnezeu este în tristeţe şi în râs, în amărăciune şi în bucurie. Există un scop divin în spatele a tot ceea ce se află – şi deci o prezenţă divină în totul.

Majoritatea dintre voi vă petreceţi deci o mare parte din viaţa voastră de adult căutând modul potrivit de a vă închina, de a vă supune şi de a-L sluji pe Dumnezeu. Ironia acestei situaţii este că Eu nu vreau să vă închinaţi Mie. Eu nu am nevoie de ascultarea voastră şi nu e necesar ca voi să Mă slujiţi.

Şi care este dorinţa lui Dumnezeu?

Doresc mai întâi să cunosc şi să trăiesc experienţa Sinelui Meu, în toată splendoarea Mea – să ştiu Cine Sunt. Înainte să vă inventez pe voi – şi toate lumile universului – a fost imposibil să o fac. În al doilea rând, Eu doresc ca voi să ştiţi şi să trăiţi experienţa lui Cine Sunteţi Voi cu Adevărat prin puterea pe care v-am dat-o ca să creaţi şi să trăiţi experienţa de voi înşivă, în oricare mod doriţi. În al treilea rând, Eu doresc ca întregul proces de viaţă să fie o experienţă de bucurie constantă, de creaţie continuă, de extindere infinită şi de împlinire totală în fiecare moment de acum.

În momentul în care voi veţi avea cunoaştere totală (moment care poate veni în orice clipă) şi voi veţi simţi ceea ce simt Eu întotdeauna: o totală bucurie, dragoste, acceptare, binecuvântare şi recunoştinţă.

Acestea sunt cele Cinci Atitudini ale lui Dumnezeu.

Examinaţi-vă valorile una câte una. Ţineţi-le în lumina scrutinului public. Dacă puteţi să spuneţi lumii cine sunteţi şi ce credeţi, cu uşurinţă şi fără să ezitaţi, atunci sunteţi mulţumiţi de voi înşivă. Nu mai există motiv să continuaţi acest dialog cu Mine, deoarece v-aţi creat un Sine – şi o viaţă pentru Sine – care nu mai necesită îmbunătăţiri. Aţi ajuns la perfecţiune.

 

Lasă un răspuns

