10 lucruri pe care trebuie sa le stii despre angajatii tai (1)

Standard

Managerii sunt atat de prinsi in munca lor uneori incat uita sa acorde atentie nevoilor angajatilor. Satisfacerea nevoilor angajatilor este un lucru foarte important deoarece studiile arata ca angajatii fericiti sunt mult mai productivi si multumiti de munca lor, au mai putine concedii medicale, un moral mai ridicat si o performanta mai buna. De asemenea, acestia sunt mult mai loiali si mai putin probabil sa-si caute un alt loc de munca. Daca vrei ca afacerea ta sa aiba success tine cont de cerintele angajatilor deoarece nu cer imposibilul:

  1. Vor sa se simta parte integranta a echipei– majoritatea oamenilor vor sa simta ca fac parte din ceva maret, asadar creeaza un mediu unde angajatii sa simta ca fac parte integranta dintr-un colectiv armonios. Recompenseaza performanta individuala insa evita sa pui accent pe competitie, deoarece acestia trebuie sa colaboreze pentru a-ti aduce in frunte compania.
    1. Vor sa stie ce au de facut – vor sa inteleaga exact ceea ce trebuie sa faca si caror politici si reguli sa se supuna. Asadar, ofera-le instructiuni clare si da-le parametrii in care trebuie sa se inscrie in munca lor.
  1. Vor sa fie motivati – entuziasmeaza–ti angajatii in legatura cu compania, produsul, postul ocupat, proiectul asignat. Multi angajatori cred ca doar banii reprezinta singura motivatie a angajatilor sai, insa trebuie sa cercetezi mai profund pentru a vedea ce anume motiveaza fiecare angajat in parte.
  2. Vor sa fie respectati – Tot mai multe persoane sunt decise sa-si initieze propria afacere pentru a nu mai fi nevoiti sa se confrunte cu vreun angajator care nu le acorda respectul cuvenit in relatia angajator-angajat. Relatia angajator-angajat ar trebui sa se construiasca in primul rand pe respect reciproc.
  3. Vor sa le fie valorizate ideile – mai ales daca angajatul are o istorie in companie isi doreste sa fie intrebat ce idei are de imbunatatire a lucrurilor sau de crestere a productivitatii membrilor echipei sau departamentului. Vor sa vada ca sunt apreciati pentru contributia lor la succesul firmei, asadar valorizeaza-i deoarece asa ii vei motiva pentru a atinge succesul.

(continuare articol)

Daniela Teodora Onca

Consilier in Cariera si Orientare Profesionala

Puteti gasi acest articol si alte articole interesante din acelasi domeniu pe site-ul: www.psihoselect.ro.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s