Am implinit jumatate de anisor! :D


 

„prima zi din viata mea” 🙂

 

„dupa 8 zile petrecute in aceasta lume, aveam deja ceva de spus” ;D

 

„apoi am incercat mai multe roluri…Happy Feet sau…” 🙂

 

„…sau Mos Craciun…ce bine ma prinde rosul :D”

 

 

„apoi mi-am dat seama ca tot cu mama imi place cel mai mult, nu cu jucariile sau costumasele haioase” 🙂

 

 

„iar vineri am implinit jumatate dintr-un anisor, si deja port papion 😉 ”

 

La multi ani, Marco! :*

Felicitari, Alinei si lui Fabio pentru copilul minunat cu care au fost binecuvantati! 🙂

Un răspuns la „Am implinit jumatate de anisor! :D

Lasă un răspuns

