Tribut mamelor


 

„Dumnezeu nu putea sa fie pretutindeni si deci a creat MAMA” – (proverb evreiesc)

 

 

„Mama mea a fost cea mai frumoasa femeie pe care am vazut-o vreodata. Tot ceea ce sunt o datorez mamei mele. Atribui tot succesul din viata mea educatiei morale, intelectuale si fizice pe care am primit-o de la ea.” ~ GEORGE WASHINGTON

 

 

„Mama mea a fost cea care m-a format. Era atat de autentica si atat de sigura pe mine, incat am simtit ca am pe cineva pentru care sa traiesc – cineva pe care sa nu dezamagesc. Amintirea mamei mele va fi intotdeauna o binecuvantare pentru mine.”

~ THOMAS A. EDISON

5 răspunsuri la „Tribut mamelor

  1. Pingback: Tribut mamelor în imagini si cuvinte « Istorie Evanghelica·

Lasă un răspuns

