Plante care purifica aerul din casa

Standard

 

(Apasand butonu Share de la filmulet, apare automat butonul cu Subtitrarile, de unde puteti alege limba romana.)

3 gânduri despre &8222;Plante care purifica aerul din casa&8221;

  1. carmen

    CE MINUNAT NE RASPUNDE UNEORI dUMNEZEU LA CATE O INTREBARE
    EU DE UN AN LUCREZ INTR-UN BIROU CONTAINAR. DESEORI CEI DIN JURUL MEU AU FOST SOCATI DE IDEE. DAR PRIVIND PARTEA PLINA A PAHARULUI M-AM BUCURAT CA AVEAM GEAMURI LA EL DECI AM LUMINA SI AER, IAR IN TIMPUL MAI FRIGUROS NE INCALZEAM CU UN CALORIFER IAR IN TIMPUL MAI CALDUROS ORI DESCHIDEAM GEAMURILE ORI FOLOSEAM UN AER CONDITIONAT.
    CINEVA A AVUT IDEEA „MAGNIFICA” SA INTRODUCA ACEST CONTAINAR IN INTERIORUL UNUI DEPOZIT . DECI LUMINA A RAMAS DOAR CEA DE LA NEON SI AERISIREA ESTE IMPOSIBILA.. SAPTAMANA TRECUTA AM LUCRAT PENTRU PRIMA DATA IN ACESTE CONDITII SI DUPA 4 ZILE AM INCEPUT SA SIMT CA MA SUPARA OCHII, MA DOARE CAPUL SI AM AMETELI.
    VORBIND CU SUPERIORUL MEU MI-A SPUS CA O SA SE DECUPEZE NISTE GEAMURI SI USI, DAR NU SE STIE CAND. DIN ALTE SURSE SE PARE CA TOTUSI ACEST LUCRU NU E POSIBIL. SI MA GANDEAM CE AR FI DE FACUT.
    IDEA CU PLANTELE ESTE MAGNIFICA . AM SA VORBESC SI CU COLEGELE MELE SI EVENTUAL O SA INCERC SA IMI CONVING SI SEFUL DE NECESITATEA ACESTEI OAZE DE VERDEATA.
    ACUM SUNTEM 2 PERSOANE . DAR VOM FI IN TOTAL 10 PERSOANE. SI VOM FII PE TURA DUPAMIAZA CINCI PERSOANE . DECI CALCULUL DE NECESAR DE PLANTE AR FI PENTRU 8 PERSOANE IN CAZUL IN CARE NI SE SOLICITA CA CELE DE DIMINEATA SA MAI STEA SI SUPLIMENTAR O ORA DOUA.
    NU CRED CA PROPORTIA POATE FI PASTRATA EXACT DEOARECE SPATIU NU NE VA PERMITE SA PUNEM ATATEA PLANTE DAR ORICUM AR FI O REZOLVARE PROVIZORIE PANA LA APARITIA PROMISELOR GEAMURI.
    MULTUMESC MULT PENTRU CLIP SI SPER SA REUSESC IN ACEST DEMERS

    • Ai dreptate, Dumnezeu ne-a pus la dispozitie tot ce avem nevoie pentru a fi sanatosi si fericiti, trebuie doar sa descoperim aceste binecuvantari. Sper sa va imbunatatiti conditiile de lucru cat mai curand posibil pentru a putea da un randament maxim in ceea ce faceti, si mai important, sa va pastrati sanatatea. Multumesc de comentariu 🙂

  2. carmen

    DUPA DOUA SAPTAMNI IN SFARSIT S-A FACUT POSIBIL CA SA SE FACA ACCES PRINTR-UN GEAM SA AVEM ACCES LA AER SI LUMINA. NU E MULT DAR NICI PUTIN. DEJA GASISEM LA MAMA PLANTE SANSIVERIA DE CARE ARE MULTE CA II PLAC. DUSESEM DOUA DEJA URMA SA MAI FAC UN TRANSPORT CU INCA DOUA , URMAND SA MA INTERESEZ SI DE CELELELALTE.. POATE CA ASTFEL DE MOMENTE NE AMINTESC CAT DE BINE ESTE CA PUTEM RESPIRA SI CA VIATA NOASTRA DEPINDE DE ACEST ASPECT PE CARE NU IL APRECIEM DECAT IN MOMENTELE GRELE.
    SA STII CA VIZITEZ DE CATVA TIMP BLOGUL TAU SI „MA HRANESC” DE MULTE ORI CU CE GASESC PE EL. IMI PLACE SI L-AM ADAUGAT LA PREFERATELE MELE. CAND AM TIMP IL „RASFOIESC” CU PLACERE.
    DOMNUL ISUS SA TE BINECUVANTEZE.

Lasă un răspuns

