Daca trezesti interesul recrutorului mai mult de 6 secunde

Standard

Curriculum Vitae

In articolul de ieri am vazut ca recrutorii petrec in medie 6 secunde/CV. Am vazut de asemenea care sunt informatiile de mare interes cautate in CV-ul tau. Azi vom vedea ce sectiune mai trebuie sa pui la punct in caz ca cele 6 secunde au decis in favoarea ta. 🙂

Conform recrutorului de la Google, Laslo Bock – persoana responsabila cu toate angajarile la Google – „cheia este de a-ti sublinia talentele in felul urmator: „Am realizat X, in raport cu Y, facand Z.”

In cazul meu, daca as vrea sa ma angajez ca si redactor la o revista/site, ar trebuie sa imi prezint astfel punctele forte: „Am avut publicate 70 de articole intr-o revista de autocunoastere si dezvoltare personala (X) – in masura in care unui redactor i se publica doar 18 articole la aceeasi revista (Y) – ca rezultat a cercetarii permanente in domeniu si oferirea de continut original si atragator (Z).”

Un agent de vanzari ar putea scrie: „Am crescut vanzarile companiei cu 30% – in masura in care colegii mei au participat in medie doar cu 3% la profitul companiei – ca rezultat al implicarii totale si a puterii deosebita de persuasiune pe care o stapanesc foarte bine.”

Poti scrie acest paragraf scurt, dar care are un impact mare (mai ales daca vrei sa te angajezi la Google 😉 ) la rubrica Realizari sau Profil, a CV-ului tau (depinde ce tip de CV ai).

Gandeste-te cum ar suna aceasta „lauda de sine” in cazul tau. Daca ai un talent, trebuie sa-l promovezi si trebuie sa stii cum sa-l promovezi. Asadar, nu ezita, ia un  pix si scrie-ti profilul (daca ai chef 😉 )

Daca ai un prieten care vrea sa se angajeze si crezi ca-i va fi utila aceasta informatie, da-i o mana de ajutor trimitandu-i acest articol. 🙂

valoare

Lasă un răspuns

