Determina-ti oponentul sa negocieze in favoarea ta


negotiation1AUTOCUNOASTERE:

O metoda simpla propusa de James Altucher (o alta minte brilianta peste care am dat) iti permite sa-ti transformi partenerul de negocieri in avocatul tau, care lupta pentru cauza ta si care va incheia afacerea in favoarea ta.

Suna prea bine pentru a fi adevarat?

Poate ai dreptate…metoda va functiona doar atunci cand ceilalti chiar vor sa faca o afacere cu tine si nu s-au decis deja in favoarea altcuiva.

Iata cum trebuie sa abordezi problema, dupa parerea lui James:

„Sunt incepator in acest joc al negocierii. In schimb voi suneti maestrii in negociere. Daca un expert se joaca cu un novice, cel dintai intotdeauna castiga. Asadar, ajutati-ma, voi ce ati face in locul meu?”

Apoi INDIFERENT DE CEEA CE RASPUND, spune: Serios, daca ati fi in locul meu ce ati face, dupa cum v-am spus sunt novice. Habar nu am ce trebuie sa fac. Ajutati-ma va rog.”

Altucher spune ca te vor ajuta deoarece vor sa incheie afacerea cu tine. Eu spun sa incerci metoda pe pielea ta si sa vezi daca intr-adevar functioneaza.

DEZVOLTARE PERSONALA (daca ai chef 😉 ):

– gandeste-te cum poti aplica tehnica in cadrul interviului de angajare sau al negocierii salariului.

negotiating-comic

 

 

Un răspuns la „Determina-ti oponentul sa negocieze in favoarea ta

  1. Pingback: Cel mai puternic drog din univers | Blogul Onca·

Lasă un răspuns

