Sunt lenes si-mi convine!

Standard

jean-paul-sartre-pipe-jpeg-image-433c2a0c397c2a0480-pixels

 

 Nu ne-am nascut lasi sau lenesi; alegem sa fim asa. Suntem responsabili pentru ceea ce suntem. Doar noi, fara scuze. La asta ma refer cand spun ca omul este condamnat sa fie liber. Daca multi oameni nu sunt de acord cu aceasta filosofie (existentialism) este pentru ca prefera sa-si gaseasca scuze, sa spuna ca circumstantele le-au fost potrivnice. „Nu am avut parte de o dragoste mareata, sau o prietenie deosebita, pentru ca nu am intalnit barbatul sau femeia potrivita.” spun ei.  ” Daca nu am scris carti bune este pentru ca nu am avut destul timp ca sa fac asta.”  Dupa parerea mea acesti oameni se mint pe ei insisi despre propria libertate.  

Jean-Paul Sartre (fragment din discursul „Is Existentialism a Humanism?”)
Lasă un răspuns

