Invata-ti copilul sa invete.


Invata-ti copilul sa invete.

Invata-ti copilul sa invete.

In urma cu ceva vreme mi-a fost oferita posibilitatea, de catre minunatii oameni de la Smartbox Family, de a face ceva ce imi doream nespus de mult, si anume sa impartasesc cunostintele mele cu parintii, bunicii si cu cei a caror viata este luminata de prezenta unui copil, astfel incat copiii sa beneficieze de pe urma acestor cunostinte. Asa am ajuns sa scriu textul pentru acest audiobook care va usura si eficientiza procesul de invatare al copiilor.

Admir initiativa celor de la Smartbox Family de a veni in ajutorul parintilor care vor sa invete cum isi pot „fauri” mai frumos copiii astfel incat sa le puna bazele unei vieti fericite. Smartbox Family, prin aceste audiobook-uri si cursuri pentru parinti, abordeaza o varietate de teme. De la gestionarea fricilor copiilor, dezvoltarea unui comportament alimentar sanatos si pana la purtarea discutiilor dificile cu propriul copil, audiobook-urile sunt menite a aduce mai multa intelegere si pricepere in rolul dificil, dar si frumos, de a fi parinte. Gasiti aici lista completa a audiobook-urilor.

Cand au venit cu ideea brilianta de a concepe un audiobook cu tema „Invata-ti copilul sa invete.” am fost mai mult decat fericita de a incepe de indata lucrul la acest proiect. In primul rand, deoarece imi place sa impartasesc ceea ce am invatat cand stiu ca vor beneficia enorm copiii de pe urma acestor cunostinte. Copiii sunt cea mai mare responsabilitate a noastra, a parintilor si cred cu tarie (si stiu) ca noi, parintii punem bazele reusitelor viitoare ale copiilor nostri. Eu, la randul meu, datorez toate realizarile mele, parintilor mei si le sunt profund recunoscatoare pentru felul in care ne-au crescut, pe sora mea si pe mine, si pentru toate oportunitatile puse la dispozitie de-a lungul vietii.

Audiobook-ul „Invata-ti copilul sa invete.” contine informatii de ultima ora in ceea ce priveste procesul invatarii si strategiile eficiente de invatare. Ne petrecem o mare parte din viata in scoala, iar la scoala ni se spune ca trebuie sa invatam, insa nu ne invata nimeni CUM sa invatam. Este ca si cum ni s-ar da un puzzle de 1000 de piese fara sa stim care este imaginea de ansamblu care trebuie sa rezulte. Astfel procesul de invatare devine foarte dificil si de cele mai multe ori ineficient. 

Asadar, daca ai un copil cu varstele curpinse intre 0-14 ani, poti alege sa-i pui la dispozitie strategiile eficiente care il vor ajuta de la gradinita si pana la terminarea facultatii, sau chiar si mai incolo, deoarece multi alegem sa invatam pe tot parcursul vietii. 🙂

„De învăţat înveţi multe şi de la toţi. Dar profesor nu e decât cel care te învaţă să înveţi.” (Constantin Noica)

Impartaseste aceasta informatie cu prietenii astfel incat sa poata beneficia cat mai multi copii de acest material pe care l-am scris cu atat drag pentru ei. 🙂

school-children-small1-1500x643

2 răspunsuri la „Invata-ti copilul sa invete.

  1. Pingback: Sigur Pamantul e rotund? | Blogul Onca·

  2. Pingback: GIVEAWAY de 1 IUNIE! :D | Blogul Onca·

Lasă un răspuns

