Super truc anti-procrastinare

Standard

bloguloncaprocrastinare

Dragi prieteni, ma pregatesc pentru un examen important si bineinteles ma confrunt destul de des cu procrastinarea. Mi-as dori sa nu aman studiul si pregatirea temeinica pentru examen insa v-am mai povestit cum sta treaba cu disconfortul mental asociat cu munca care trebuie neaparat facuta.

Astfel, cautand metode pentru a nu mai procrastina (si astfel amanand studiul intr-un mod mai elegant :p) am mai descoperit un truc dovedit stiintific (Lewis & Oyserman, 2015) anti-amanare care se pare ca te determina sa te apuci de 4 ori mai repede(!) de lucru decat daca nu te-ai gandi in acesti termeni la consecintele viitoare.

Iata ce ai de facut: gandeste-te in termeni de zile (decat luni, ani) la termenul limita de predare al unui raport, de sustinere a unui examen, organizarea nuntii etc.

La studiu au participat 1000 de subiecti pusi in 4 situatii diferite de experimentare pentru a demonstra acest fenomen. Numarand zilele si nu lunile se creaza un sentiment de iminenta si tindem sa ne apucam de treaba de 4 ori mai repede!

Asa ca mai am 70 de zile pana la examen, tineti-mi pumnii! 😀

Lasă un răspuns

