Elena Ion, elementul de gratie al evenimentului tau special


ElenaIon

In iarna am inceput o noua categorie, aceea a Oamenilor Deosebiti, unde v-am povestit despre  Florina, Corina si Dragos. Azi va prezint un copil deosebit – Elena Ion

Desi azi este o frumoasa domnisoara, eu ii spun copil, deoarece prima data cand am vazut-o pe Elena avea doar 6 anisori, si fara sa vreau acea prima imagine a ei mi-a ramas intiparita in minte.

La acea vreme nu stiam ca Elena practica deja baletul de 3 ani (!). Probabil credeti cum credeam si eu (pana sa ajung in facultate, unde am avut o colega care a practicat multi ani baletul) ca baletul este acel dans unde trebuie doar sa stii sa stai pe varfuri, sa-ti tii echilibrul si sa faci cateva piruete.

O perceptie total gresita. Baletul inseamna mult efort fizic, multa disciplina mentala si multa pasiune pentru acest elegant si emotionant dans.

O las pe Elena, in filmuletul de mai jos sa va arate rezultatul gratios al unei munci sustinute si al iubirii sale pentru balet.

„De obicei nu ma gandesc la cuvantul gratie ca apartinand lumii fizice. Cuvantul acesta inseamna pentru mine mult mai multe intr-un sens metafizic. Gratia este un lucru foarte personal si intim. Este un dar impartasit; un dar de la suflet pentru suflet.” (Wendy Whelan, New York City Ballet)

Daca vrei sa ai un element de gratie incorporat in evenimentului tau special, daca vrei sa daruiesti „bucati de suflet”, contacteaz-o pe Elena. 😀

Lasă un răspuns

