Universul Mama si lectura pentru suflet


Vineri am fost la o lansare de carte de poezii “Cartea de la Satu Mare” de George Vulturescu (Editura Scoala Ardeleana) ceea ce este atipic pentru mine deoarece (recunosc cu rusine si regret) nu citesc nici poezii, nici proza. Eu citesc doar publicatii si noutati stiintifice, citesc doar pentru mintea mea, citesc doar pentru a-mi satisface setea de cunoastere.

Pana sa citesc “Universul Mama” de Vasile George Dâncu, (carte primita tot vineri in cadrul aniversarii numarului 300 al revistei satmarene de poezii “Poesis”) nu mi-am dat seama cat de importanta poate fi  lectura (si scrisul) pentru vindecarea sufletului desi cunosteam (in teorie) principiile biblioterapiei.

Pentru mine “Universul Mama” a fost o revelatie pe care am citit-o printre lacrimi, pe nerasuflate. Cartea reprezinta o scrisoare de iubire eterna a autorului catre mama acestuia “plecata” de pe aceasta lume inainte ca fiul ei sa-si poata declara iubirea nemarginita pentru persoana unica care nu poate fi inlocuita de nimeni altcineva, niciodata – Mama.

Citind cartea te vindeci, plangi si iti vindeci sufletul, mai ales daca ai pierdut pe cineva drag (fie ca este o pierdere recenta sau mai indepartata temporal).

Citeste aceasta carte minunata cu atat mai mult daca mama ta este in viata. Traim cu iluzia ca “avem destul timp” sa ne pretuim parintii, sa ne vizitam sau sunam parintii, bunicii, fratii. Nu avem timp! Nu detinem timpul! Avem doar posibilitatea de a ne declara iubirea, aici si acum.

Multumesc autorului pentru ca m-a invatat sa iubesc prin superba sa opera, lectura pentru suflet.

Mai jos sunt articole care descriu mult mai bine decat mine aceasta capodopera a ilustrului autor Vasile George Dâncu:

Vasile George Dâncu:”Universul Mama”: o poveste în versuri despre prima și unica dragoste maternă

„Universul Mama”, de Vasile George Dâncu: o carte-confesiune despre un subiect aproape imposibil

„Universul Mama” – o carte de citit cu sufletul, nu doar cu ochii

 

Cu durerea pierderii in suflet a bunicului meu drag,

Dana

 

 

Lasă un răspuns

